Celebrity, kterým se vyplatilo skončit



Sharon Osbourne Anthony Devlin/Getty Images

Jasná a přímá smlouva je obecně dobrý nápad pro profesionály všech kategorií. Jasně popisuje práci, kterou jedna strana očekává od druhé, a přesně to, kolik bude za tuto práci zaplacena a za jak dlouho a za různých okolností. Je to právně závazný dokument, který chrání zaměstnavatele i jednotlivce a pro ty je jistou zárukou platby.

Některé smlouvy však mohou obsahovat jazyk, který zaměstnavateli poskytuje pohotovostní plán. Pokud hostitel, herec nebo hudebník, kterého si najali za velké náklady, z nějakého důvodu nevyjde, mají možnost odkoupení – vyplacení velkého peněžního vyrovnání, aby dotyčná osoba odešla, a tím zneplatnili smlouvu a umožnění čisté přestávky. To se děje s relativní pravidelností v zábavě, kabelových zprávách a hudebním průmyslu. Velké společnosti mají kvůli činu z různých důvodů chladnou hlavu a chtějí, aby prostě odešly. A tak jim za to dávají spoustu peněz. Zde jsou některé celebrity, které dosáhly nejlepšího výsledku: Dostaly obrovskou sumu peněz stop dělat svou práci.



Conan O'Brien dostal 32,5 milionu dolarů, aby opustil The Tonight Show



Conan O Michael Kováč/Getty Images

NBC tak hrozně zpackala předání The Tonight Show během začátku 90. let odchodu Johnnyho Carsona do důchodu — síť se prý bála prohry oba Pozdě v noci hostitel David Letterman a Dnešní večerní show hostující hostitel Jay Leno (bývalý nakonec uprchl do CBS), že se to pokusilo zvládnout další nástupnictví s předběžným plánem... což se pak strašně zvrtlo. v roce 2004 Leno oznámil, že odstoupí Dnes večer ... v roce 2009, kdy Pozdě v noci hostitel Conan O'Brien by převzal. Ve strachu, že Lena ztratí ve prospěch konkurenta, ho NBC nainstalovala do hlavního vysílacího času Show Jaye Lena , do kriticky haněn a publikum ignorováno varieté vysílané pět večerů v týdnu. Možná kvůli tomu špatnému vedení nebo možná proto, že jeho podivná komedie nebyla přeložena do The Tonight Show , O'Brienovo hodnocení se zhoršilo. Začátkem roku 2010 NBC navrhla otřes: pohyb Show Jaye Lena do 23:35, tlačení The Tonight Show s Conanem O'Brienem do 12:05 hodin



O'Brien byl naštvaný a místo přijetí nové sestavy vyjednal svůj odchod z NBC. Síť byla zrušena Show Jaye Lena a dal The Tonight Show zpět k Lenovi. Mezitím, aby O'Briena dostala z cesty, musela NBC vykoupit jeho garantovanou smlouvu v plné výši, což podle The New York Times z jeho obchodu zbývalo 32,5 milionu dolarů. NBC také musela zaplatit kolem 12 milionů dolarů O'Brienovým vedoucím zaměstnancům, aby zrušili neplatnost jejich smlouvy.


nesnáším meryl streep

Megyn Kelly dostala tříletý plat za jeden rok práce



Megyn Kelly se usmála Dimitrios Kambouris/Getty Images

Po 12 letech pro silně politickou Fox News se Megyn Kellyová horlivě snažila zkusit něco více středního, podle CNN , tak si skočila do NBC Megyn Kelly dnes , do Dnes -přidružená denní hodina, která ve většině USA běžela v 9 hodin ráno. Vanity Fair oznámila, že ve své úplně první epizodě Kelly požádala Russella Turnera, právníka a gaye, aby z herců Will & Grace 'Je pravda, že jsi se stal právníkem a stal ses gayem kvůli Willovi?' Hvězda show Debra Messing později na Instagramu uvedla, že byla „zděšena“ Kellyinými činy a „litovala“ toho, že se objevila v show. O dva dny později se Kelly nešikovně pokusila přimět hostující Jane Fondovou, aby přiznala, že podstoupila plastickou operaci. O měsíc později, Kelly to řekla fitness profesionálce Marii Kang že by měla z fat-shamingu udělat „profesionální byznys, protože někteří z nás se chtějí stydět“.

Ale co se v Kellyho show pokazil když udělala poznámky k předhalloweenské epizodě a vyjádřila zmatek nad tím, proč děti nemohly nosit černou tvář jako součást kostýmu. Podle Opatrovník , tento incident vedl Kellyinu agenturu k tomu, aby ji opustila a během několika dní NBC zrušila Megyn Kelly dnes . Jen asi v polovině tříletého kontraktu v hodnotě 69 milionů dolarů se NBC dostala z podnikání Megyn Kellyové tím, že zaplatila zbytek toho, co jí dlužila, tedy asi 30 milionů dolarů.



ESPN dala Jemele Hillovi miliony, aby šel jinam



Jemele Hill Maury Phillips/Getty Images

Jemele Hill, primárně tištěný novinář pro různé velké noviny, se připojil k ESPN v roce 2006 jako sloupkař pro webovou stránku sítě. Hollywoodský reportér . Brzy se začala objevovat jako komentátorka a panelistka První vzít a Sportovní centrum , který byl nakonec jmenován spoluzakladatelem denního pořadu o 18:00 klíčového highlightu. edice. Hill pokračovala v tom, co ji učinilo populární a úspěšnou, v předávání jejích názorů, i když se její slova pro mnohé ukázala jako příliš kontroverzní.

V říjnu 2017 Hillová na Twitteru uvedla, že prezident Donald Trump „je bělošský rasista, který se do značné míry obklopil dalšími bělošskými rasisty“, a dodala, že ho shledala „nejignorantnějším a nejurážlivějším prezidentem mého života“. (Trump odpověděl stejně, tweetoval, že Hill byl důvodem, proč čísla sledovanosti ESPN ‚tankovala‘; tisková tajemnice Bílého domu Sarah Huckabee Sandersová označila Hillovy komentáře za ‚zápalný čin‘. Sports Illustrated . ) ESPN sice Hilla pozastavila, ale podle vox Bylo to po „druhém porušení“ zásad společnosti pro sociální média, ve kterých Hill pravděpodobně navrhl divákům NFL bojkotovat inzerenty podporující ligu, poté, co majitel Dallas Cowboys Jerry Jones slíbil, že posadí hráče, kteří na protest poklekají během státní hymny.

V září 2017 se cesty Hill a ESPN rozešly. Když do konce smlouvy zbývaly dva roky, síť poslala novinářce balíček s nahlášeným smluvním odkupem ve výši 5 milionů $ na její jméno.



Sharon Osbourne dostala obrovskou výplatu, když odešla z The Talk



Sharon Osbourne John Sciulli / Getty Images

Průlomová hvězda komické heavymetalové reality show MTV Osbournové na počátku roku 2000: Sharon Osbourne, která svůj otevřený postoj uplatnila v talk show businessu. Po krátkodobém Show Sharon Osbourne , Osbourne se připojil k CBS Rozhovor jako součást multikulturního a generačně přesahujícího hostitelského panelu programu.

Ve dnech po objevném rozhovoru Meghan Markle s Oprah Winfrey, ve kterém tvrdila rasově obviněné činy ze strany královské rodiny, Dobré ráno Británie hostitel Piers Morgan naštvaně tvrdil, že nevěří ničemu, co Markle řekla (nejnovější z dlouhé série pomluv proti bývalé herečce). Za TMZ Morgan obdržel kritiku, že jeho komentáře byly rasistické povahy a tak dále Rozhovor Morganova přítelkyně Sharon Osbourne ho bránila a přemýšlela, proč je to, co řekl, rasistické. To podle něj odhalilo mnoho Osbournových minulých akcí Entertainment Weekly , s bývalým Rozhovor spoluhostitelka Leah Reminiová tvrdí, že Osbourne v zákulisí demonstroval „kazivost, nenávist a šikanu“, zatímco spisovatel Yashar Ali zveřejnili, že Osbourne měl rasistické a homofobní komentáře o spoluhostitelích Julie Chen a Sáře Gilbert.

CBS umístěna Rozhovor o přestávce a provedla podle něj interní vyšetřování Uzávěrka . Na jeho konci síť oznámila, že se Osbourne rozhodl skončit Rozhovor . Podle Strana šestá Osbournova „dohoda o odchodu“ zahrnovala platbu někde mezi 5 až 10 miliony dolarů.

MSNBC dala Keithu Olbermannovi za odchod 17 milionů dolarů



Keith Olbermann se usmívá Frederick M. Brown/Getty Images

Keith Olbermann pomohl udělat z MSNBC ve světě kabelových zpráv levicově orientovaný ekvivalent konzervativnějšího Fox News. Ale předtím, než se stal ohnivou značkou, byl Olbermann sportovním hlasatelem a ukotvil vlajkovou loď ESPN Sportovní centrum po celá devadesátá léta.


obrázky hannah montana

V roce 1997 podle Hrozné oznamování Olbermann provedl bezprecedentní přechod z poměrně neutrálního a svižného světa sportovní žurnalistiky do vysoce politicky orientovaného zpravodajství. Velká show s Keithem Olbermannem na MSNBC. Rozrušený a popálený přílišným zpravodajstvím o skandálu prezidenta Billa Clintona a Moniky Lewinsky (per USA dnes ) ustoupil do zaměstnání ve sportovním vysílání pro Fox a ABC, než se vydal zpět do MSNBC pro hlavní zpravodajský a komentovaný seriál Odpočítávání . V lednu 2011, MSNBC vydala prohlášení (přes CNN ) oznámil Olbermannův odchod, ale neuvedl žádné důvody pro tento přesun. Ve hře však byla řada zákulisních, napětí vyvolávajících faktorů, které odcházely Olbermann považován za poněkud stinnou postavu v zákulisí vysílaných zpráv .

Podle Valící se kámen , byl sítí suspendován na konci roku 2010 za porušení své novinářské objektivity tím, že přispěl na tři kongresové kampaně. Jeho roční plat v MSNBC byl 7 milionů dolarů, což je za Hollywoodský reportér , pokračoval ve sbírání ještě rok a půl poté, co ho síť uvolnila. Podle TMZ Olbermannův úplný výstupní balíček – jehož vyjednávání jeho právníkovi trvalo sedm týdnů – se blížilo 17 milionům dolarů.

Don Imus řekl ošklivé věci a vydělal za to 20 milionů dolarů



Don Imus se dívá přes rameno Spencer Platt/Getty Images

Don Imus byl po celá desetiletí populární rozhlasovou osobností, která sdružovala New York Imus ráno let pro stovky amerických rozhlasových stanic. Imus, distribuovaný CBS Radio a simulcast na MSNBC, rád dělal provokativní poznámky. Ve vysílání pořadu v roce 2007 Imus diskutoval o ženském basketbalovém týmu Rutgers University a posměšně komentoval kolektivní vystoupení převážně afroamerické skupiny dvojitou nadávkou, která zahrnovala jak rasistickou, tak misogynní terminologii, podle Reuters .

Dny po incidentu vydaly CBS Radio a MSNBC společnosti Imus dvoutýdenní suspendaci. Vůdci afroamerické komunity, včetně Jesseho Jacksona a Al Sharptona, vyzvali k vyhození Imuse za poznámky, které profesor Harvardské univerzity (a odborník na dějiny rasových epitetonů) Randall Kennedy označil za „příšerné a zavrženíhodné“. Reuters . CBS Radio vyslyšelo volání a ukončilo Imus. Poté, co hostitel pohrozil žalobou kvůli porušení smlouvy, síť údajně zaplatila Imusu 20 milionů dolarů jen odejít.

Mariah Carey v podstatě vydělala 70 milionů dolarů za jedno propadákové album



Mariah Carey zpívá Ethan Miller/Getty Images

Mariah Carey se může ucházet o titul největší popové hvězdy 90. let. The 1991 držitel Grammy za nejlepšího nového umělce , schopný absurdního víceoktávového hlasu, propuštěn sedm multiplatinová alba a vzal 14 písní do #1 na Plakátovací tabule Hot 100 za dekádu. Ale krátce po přelomu nového tisíciletí začal Carey váhat. V roce 2001 debutovala jako filmová hvězda Lesk , riff z 80. let Zrodila se hvězda , který skončil jeden z nejhůře hodnocené filmy roku. Ani soundtrack plný písní Carey se tak moc nepovedl, úvodní singl 'Loverboy' se zastavil na #2 a album se posunulo těsně nad milionů kopií , obě zklamání pro obvykle úspěšného zpěváka Uberu.

The Lesk soundtrack byl také prvním ze čtyř LP smlouvy, kterou Carey podepsal s Virgin Records dříve v roce 2001. Hodnota 80 milionů $, byla dosud jednou z „největších“ nahrávacích smluv, podle Los Angeles Times . Ale pak to byla jedna a hotová věc. Po nevýrazném prodeji Lesk , podle The New York Times Virgin vykoupila Careyinu smlouvu a udělala z ní volnou hráčku. Od labelu si už odnesla 21 milionů dolarů a výkup jí přinesl dalších 28 milionů dolarů.

Chevy Chase vydělal miliony, protože The Chevy Chase Show neuspěla



Chevy Chase se usmívá a opírá si tvář o pěst Nancy R. Schiff/Getty Images

Když Johnny Carson odešel z NBC The Tonight Show v roce 1992 se konečně v pozdních nočních hodinách dostaly další sítě. Fox na podzim roku 1993 vyrobil něco, co vypadalo jako životaschopný vstup Chevy Chase Show , noční talkfest s vtipnou a sympatickou hvězdou klasických komedií Caddyshack , Dovolená , a Fletch . Extrémně volné Chevy Chase Show nahrané v Los Angeles na sadě, která obsahovala basketbalové koše, hračky, funkční akvárium a hostitelský pult se zabudovaným klavírem, takže Chase, zkušený hudebník, mohl hrát spolu s domácí kapelou.

Nakonec, Chevy Chase Show byl nepořádek. Ken Tucker z Entertainment Weekly ohodnotil program známkou „F“, přičemž poukázal na „únavnost“ a „umrtvující“ povahu pořadu a také na to, jak znovu zahrál komediální kousek z prvního týdne ve druhém týdnu. Publikum zůstalo daleko a pořad podle něj získal méně než polovinu hodnocení, které Fox slíbil inzerentům The New York Times . Fox vytáhl zástrčku po pouhých šesti týdnech a nahradil ji V Živé Barvě reprízy. Síť se ale draze vyplatila, aby se zastřihla a spustila. Nejen, že Fox musel nabídnout volný komerční čas nešťastným Honit inzerentů, musela odkoupit smlouvu s hostitelem. Podle Los Angeles Times Chase měl dvouletou smlouvu o hostování a aby ji zrušil, Fox musel zaplatit někde mezi 6 miliony a 9 miliony dolarů.

Ann Curry dostala 10 milionů dolarů na odlet dnes



Ann Curry se usmívá Gary Gershoff/Getty Images

Po deseti letech jako reportér pro místní televizní stanice na západním pobřeží se Ann Curry připojila k NBC News v 90. letech a vypracovala se na firemní žebříček. Po ukotvení NBC News při východu slunce , sloužila jako zástupná hlasatelka za Mattem Lauerem v Dnes , poté zdědil pozici na plný úvazek v roce 1997, per The Christian Science Monitor , kterou vystupovala do června 2011 po jejím povýšení Dnes spolukotva, nahrazující odcházející Meredith Vieru.

Po jediném roce v této práci a roce klesajícího hodnocení, The New York Times oznámila, že NBC tajně manévrovala, aby Curryho vyhodila. Zvukově i vizuálně naštvaný Curry to oznámil Dnes , s komentářem 'Nikdy jsem nečekal, že po 15 letech opustím tento gauč.' Společnost NBC News, která byla přeřazena na „zahraničního zpravodaje“, musela Currymu zaplatit 10 milionů dolarů (co zbylo z dvouleté smlouvy na 20 milionů dolarů), aby odešel. Dnes , podle New York Post .

Craig Ferguson dostal zaplaceno, že nebude moderovat The Late Show



Craig Ferguson se usmál Robin L Marshall/Getty Images

V dubnu 2014 David Letterman oznámil svůj záměr odejít do důchodu Pozdní show za rok, což vyvolalo spekulace o tom, kdo ho nahradí jako hostitele CBS ve 23:35. noční show. Jedna z nejzřejmějších možností, jak získat práci: Craig Ferguson, komik a bývalý herec Drew Carey Show, který moderoval show, která následovala po Lettermanovi, Pozdní pozdní show , od ledna 2005.

Posílení představy, že by Ferguson mohl převzít, podle New York Post : Ferguson měl ve smlouvě s CBS klauzuli, která mu udělila práci moderátora Pozdní show při Lettermanově odchodu. Pokud by se síť rozhodla jít s někým jiným, což je velmi pravděpodobná možnost, protože hostování prvního pozdního nočního pořadu na velké síti je jednou z nejžádanějších, nejlukrativnějších a nejvlivnějších prací v televizi, musela by Fergusonovi zaplatit 5 milionů dolarů. trest (který New York Daily News ve skutečnosti běžet severně od 8 milionů dolarů).

Už jen týden poté, co Letterman oznámil, že odejde Pozdní show , CBS veřejně oznámila jeho nástupce: Colbertova zpráva hostitel Stephen Colbert. To znamená, že Ferguson vytáhl spoustu peněz ne stát se novým Davidem Lettermanem.

Wilco dostal dvakrát zaplaceno od stejného vydavatelství za album, které odmítl



Wilco na předávání cen Grammy Larry Busacca/Getty Images

Poté, co se vlivná country-rocková kapela Uncle Tupelo v roce 1994 rozpadla Veškerá muzika , bývalý člen Jeff Tweedy a další založili novou kapelu Wilco, která by dosáhla mnohem většího úspěchu a slávy než jejich předchozí skupina. Dvě z posledních alb kapely z konce 90. let, Být tam a Mořská panna Avenue zařadil na Valící se kámen '100 nejlepších alb 90. let' seznam, nastavující velká očekávání, komerčně i kriticky, pro výstup Wilco na počátku 21. století. Tweedy a skupina podepsali smlouvu s dceřinou společností Warner Bros. Records Reprise Records a nahráli progresivní, umělecký, experimentální alternativní rock-folkový opus, tzv. Yankee Hotel Foxtrot . Bylo to tak venku, že když z něj Wilco udělal manažery v Reprise, vydavatelství to odmítlo, protože to bylo divné a nekomerční, tvrdí Buffalo News .


lauren londýn nip slip

Wilco a společnost podle něj uzavřeli dohodu Magnet : Kapela by mohla mít práva Yankee Hotel Foxtrot a odstoupit od smlouvy s Reprise výměnou za 50 000 $. Pak, v překvapivém pohybu, per Přenos , Reprise nechal Wilco odejít zdarma. V tu chvíli asi 30 různých labelů nabídlo Wilco obrovské sumy peněz Yankee Hotel Foxtrot a koncem roku 2001 skupina přešla s Nonesuch Records, což byla stejně jako Reprise divize Warner Bros. Ve skutečnosti společnost zaplatila Wilcovi za vytvoření alba a poté jim zaplatila za stejné album. znovu .

Podíl: